Up | Down

 

[Corkboard]

~ ~
Sejak ada model plane atas meja, hidup rasa lebih meriah. Thanks Liyana!



p/s: Kepada 2 gadis bunkface, tahniah sekali lagi. Semoga bahgia hingga ke anak cucu dan dimurahkan rezeki hendaknya.
p/ss: Izza, kembalikan PLANNER aku!


16 comments:

ila ni said...

wah! britney tersergam indah tu bang! hahahah

tercari-cari di manakah gambar wanita idaman itu..:D

extraordinarydesign said...

cakap pasal model plane..
aku mmg fanatic giler..
mewarisi minat ayah aku...
aku suke... aku suke.. aku suke

Moja Amin™ said...

Ila,

Ahahahaha!
Kantoi!

Moja Amin™ said...

Flo,

YE KEEEEEEEEEEEE?
Ahahahaha!
yay!
u slalu beli kat mana?

nashrah said...

waa sgt kemas :))

LIYANA said...

kemas gils!!!!
hahaha..nmpk gaks the aircraft model yg ko gilakn itu...xphm aq..
welcome..tp more thanks to ayah aq lerrr...
aq bg kat ko jer..
if nk lg,bgtau la..sape nk bli frm me(flo??hehe),bley gaks..^_^

flo,u ade blog ek???
link la i!
mane perfume dr egypt nih???xdpt2 pong..haha

moja,gadis2 bunkface ckp..AMIN!!!:)
planner ko izza dh conteng2..hahaha

Azie Nazri said...

mana jadual belajar?
:p

Ridhwan said...

jay chow? seriously.

haahh...

Moja Amin™ said...

Nashrah,

Nak tgkap gambar, mesti lah kemas sket.
Ahahahaha!

Moja Amin™ said...

Liyana,

Aehahahahahaha!
ak pon xpaham ko gila kan bunkface tuh. duh. hahaha

:))

Moja Amin™ said...

Azie,

Jadual BELAJAR?
Ahahahaha!

Jadual BERMAIN-MAIN ada laa!
hahahaha

Moja Amin™ said...

Ridhwan,

darn serious, I am!
ahahaha!
siap gi concert tuh. sebab tu ade tag tuh!

ayiem said...

waaa mojaaa..first time reading ur blog nie....i dah link mine to urs...u bile lagi??hehe...i dun link just anyone....ur blog is damn good!

theroyalcrapster said...

moja,

dalam diam rupanya ko mengumpat aku di sini. sungguh tak ku sangka. mentang2 aku jarang lepak blogosphere semenjak dua menjak ni..ko ambil kesempatan ye. haha.

btw, aku pun konfius kenapa bunkface tu tergila-gilakan aku sgt. walhal, juliana evans berada di depan mereka, tak dipandangnya.

p/s: planner ko tuh, ptt ku canang kat semua org. tapi sebab aku baik hati, tak jadi nk blackmail. oh, aku tau plan ko untuk 6 disember nanti! (rujuk planner)

Moja Amin™ said...

Ayiem,

Oh. Thank You.
Hardly find time to update sekarang ni. I'll add you later, ok!
Thanks!

Moja Amin™ said...

Izza,

speechless.

Post a Comment